Someday

Godkväll folks passar på och göra ett blogg inlägg då min telefon nyss dog samt min laddare gick sönder smart, så väntar på att min pojke ska komma hit samt ta med sig en laddare haha. Efter jobb idag gick jag ett ärende sen gick jag och handla mat två fulla påsar skönt så slipper jag köpa i helgen iomed jag ska jobba. Var så mycket att göra på jobb idag + behövde jag städa när jag kom hem. Saken är att igentligen behövs det inte städas men nu när jag flyttat hemifrån så städar jag bara för jag tycker det är kul och se det så fint och rent hahaha sjukt.  Ska gå ner till affären snart köpa lite taco krydda tänkte jag och ha som dip till chips med cf är såååå gott, tänkte vi skulle åka hem till mamma och hämta min stora lampa kanske sätta upp här. Har ingentligen en massa saker hemma kvar sängen,tv,kläder osv osv. Men men ha en trevlig helg ! ♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?