Days

Heloo ligger i sängen är så himla trött och min älskling gick hem för en liten stund sen.  Igår jobba jag ju och efter jobbet gick jag hem super trött sen träffa jag en vän och sen åkte jag till babe. Idag var jag tvungen att gå upp tidigt pga möte somna sent upp tidigt ingen bra kombination. Så efter mötet sprang jag TUSEN ärenden helt lost som en kyckling haha. Iallafall kom hem la mig ner i soffan och decka nästan och då ringer min vän - Jag har slutat nu kommer till dig. Haha bästa så senare gick vi handla lagade mat kolla film, haha älskar att jag alltid gör maten sen tar hon disken vilket par hahah!! Nej ska nog sova nu tänkte inte ställa någon klocka imon men vaknar aldrig senare än 10 :( Tänkte åka hem till ödåkra med lite tvätt och behöver nya handukar osv ja jag tvättar hemma. Då jag verkligen aldrig i hela mitt liv tänker tvättar mina kläder i någon tvättmaskin alla andra haft sina smutsiga kläder i nej aldrig! Haha puss och godnatt :)


Älskar blommorna så mycket ! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?