Monday

Halo sitter i soffan och kollar på family guy vaknade imorse av att mamma ringde tur det hade glömt ställa klockan, hade en massa ärende att göra ju. Så helt slut i kroppen nu haha senare kom mamma lämna lite saker som en tjej skulle köpa idag senare gick jag och en vän och handla mat, blommor och lite så. Har nyss lagat mat ska senare möta upp en tjej som yterligare ska köpa lite saker av mig är så skönt och bli av med saker man inte andvänt och inte kommer använda. Ska jobba imorgon så blir nog sängen tidigt idag om inte babe kommer förbi, hoppas jag slutar tidigt imorgon så jag hinner ner innan dom stänger på torget och köpa en massa frukt och grönt. Dom har verkligen ingeting i butikerna och jordgubbar och bär är svindyra just nu jämfört med innan, iallafall ska jag kolla vidare på family guy. Måste ner till affären sen också och köpa toapapper hahah insåg nu att alla rullar är slut väldigt smart där vädligt haha !!! 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?