Update

Har inte bloggat på ett tag och har alltid sagt att jag ska börja igen men aldrig tagit tag i det men nu så! Lite update för några dagar sen flyttade jag ner till min brors lägenhet, han skulle nämligen flytta till Norge. Och iomed han fortfarande hyr den ett tag framåt kunde jag lika bra bo i den, känner jag sedan för att flytta in helt och hållet är det okej. Men så länge är det en massa möbler som jag så illa tvungen måste stå ut med haha, bla en röd soffa fy. Iallafall har jag tagit lite små saker hemifrån för att pynta upp efter min bror som hade verkligen hade ingenting mer än röra. Åker dock hem i mellan åt då jag behöver tvätta eller hämta mer kläder och saker har inte så himla mycket här just nu. Så sjukt ovant när man har ett helt klädrum hemma där man bara kan gå in och välja mellan allt till istället rota runder i kläder här i lägenheten. MEN de står jag ut med då jag älskar att bo själv klart det blir ensamt på kvällen då man är ensam men jag är oftas med vänner sent eller min pojkvän, samt på dagarna jobbar jag och det dagar jag inte jobbar städar jag eller handlar haha. Lägenheten är inte så stor men jätte mysigt och verkligen en bra "första lägenhet", och den ligger SÅ sjukt centralt jag har verkligen allt här. 5 mintuer gång till stan, en stor matbutik brevid samt hela torget med massa billigt frukt och en massa andra mat butiker samt resturanger.
 
Jaja nu ska jag inte babbla på om bara lägenheten idag jobba jag sen efter det gick jag och fixa några ärende ringde min pappa och städade. Efter det kom en vän över samt kom mami förbi med lite mer saker efter det gick jag och min vän och handla mat haha behövdes. Sen följde jag henne hem det är så skönt hon bor också där jag bor bara typ 5 minuter ifrån. Vi har ju bott grannar sen vi va små ute i Ödåkra sen flytta hon in till stan sen kom jag in haha så sjukt skönt. Så hon hänger här för det mesta haha trodde verkligen jag skulle känna mig ensam av att bo själv men nej så blev det verkligen inte. Då jag alltid är så trött på kvällarna deckar jag jätte snabbt, men men nu ska jag stänga ner och sätta på en film och försöka sova. Tänkte jag skulle gå relativt tidigt imorgon tänkte handla lite mat och träffa en vän som ska sova här så det blir väl filmmys med en massa gotte pusspuss ♥
 
 
Jag vet jag vet kuddarna i soffan matchat verkligen inte men har inte orkat ta med mina svart ifrån Ödåkra får göra det i helgen :(





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?