Helgen

Godkväll har nyss lagt mig i sängen ska sätta på en film, har så ont i kroppen jobbade ändan till halv sju idag. Det var så sjukt mycket att göra och så jävla stressigt men det är typsikt söndagar. Har typ bara suttit i telefon idag satt i två timmar direkt när jag kom hem i jobb kläder dessutom. Ringde min kusin en kompis ringde med och sen min mamma vi ska ju fixa med lägenheten i veckan kontrakt och sånt, va lite fundersam om jag verkligen skulle flytta hit. Men jag pratade med min syster och hon tyckte jag skulle göra det, det är svårt och få en lägenhet idag. Och dessutom en fin bra i det området jag bor i samt priset är bra iomed det är så centralt. Ska flytta hans möbler i veckan sen ta hit mina egna osv osv, usch e så trött helgen har jag bara varit typ haha. I fredags efter jobb gick jag hem till min bror och umgicks med han lite senare promenera vi och bobo (hans hund) han skulle till jobb och jag skulle passa han övernatten så vi tog en runda i skogen sen en lång jävla väg hem. Så han var lagom trött sen på lördagen träffa jag bara min babe och inget mer har ju jobbat hela helgen så verkligen varit trött och inte velat göra mycket, somnat tidigt varje kväll men är ledig imorgon så det är skönt. Min homie skulle ingetligen kommit hem från göteborg idag hon har varit hoss sin kille men hon misssa bussen haha jävla nobb, så imorgon efter skolan kommer hon till mig. ÄNTLIGEN är min egna disakre tillbacka hahahh, nej så nu ska jag sätta på en film och dricka mitt te pusssisss! 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?